יום שני, 1 באוגוסט 2011

גרוזיניות מציצות

סרטי סקס אוראלי עם גרוזיניות שמח שהיא קיבלה את מה שרציתי כל כך הרבה זמן זין בתחת אני רוצה לשנות את המיקום משקר הצלחתי לתקן את משאבת בין החצאים של הספה אז הוא לא החצי השני הכרויות היה נייד והוא מקביל לרצפה בגובה מתאים לי הגעתי על ארבע היכרויות באינטרנט לאט החלה לשבת אז התחלתי לנוע מהר יותר מאשר לי בדרך עזרו אביב הממוקם בין ידית המשאבה ואת פיר החלק את התחת שלך התחלתי להבין איך כמה קוקסינלים מקסים יש לי אחד לזיין אותי בתחת ועוד חבר מביא לפההו כן רגשות הציפה אותי ואת התחת שלי התחלתי לשבת עמוק יותר ויותר ידהפין שלו וזה תענוג הכרויות הגיע לשיאו והוא סילון חזקים סיים על הרצפה מותשים הקלה התחת התמוטט על המיטה שכבתי עוד עשר דקות ונכנס למקלחת אז ביליתי עוד יום חופש נב שאוהב סרטי סקס אוראלי עם בוכריות לשחק עם התחת שלו או דמיונו על נושאים כאלה אנא צרו איתי קשר על הסבוןיכול לשוחח לשתף תמונות ו לקיים יחסי מין וירטואליים אני מאוד רוצה לפגוש טרנסקסואלית אני רוצה לספר לך את הסיפור שלי אני בלונדינית גבוהה עם צורות נחמד אנישנים יש חבר להיפגש במשךשנים אוהבים אחד את השני מאוד הוא אתלט קיקבוקסינג ויש לו דמות מעולה לא פחות מאשר המראה המושלם אבל אנחנו תמיד רציתי לנסות משהו חדש לא יכולנו להסכים כי הוא רצה לזיין אותי עם בחור אחר ואני ממול עם בחורה אחרת הכרויות אז החלטנו שאני מכיר עם איזו נערה יפה והוא ועמיתו להצטרף אלינו כי הוא לא ידע שאני חברה שלו מצאתי בחורהשבועות באחד מאתרי היכרויות המין שמה היה קאתי קבענו להיפגש בבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה