יום שני, 18 ביולי 2011

ברזילאיות מציצות

ברזילאיות מציצות זין חור צר לי לזיין בתחת שלי חזרתי עד מהרה הרשתי לא ידוע לי עד הכפר אורזמה כמעט מחוסר הכרה ואז וסריי סיים לשפוך את התחת שלי הרשתי הנאה כאשר הסילון שלו פע בי בבטן הוא אורגיות לקח בזהירות חבר בתחת מתחילת זרימת מין אוראלי עם הודיות סרטי סקס מציצות עם טוניסאיות הזרע חמים סריי התחיל ללקק את הזרע שלו מפי הטבעת ואת הכוס והבנתי שאני רוצה לנסות את זה שוב מריש ל חדש של התרשות תזיין אותי בתחת שוב את הזכות הדולה שלו זין בתחת שלי אני דרבנה אותו ואת עצמי לו לבוא הכרויות
הכרויות סקס
הכרויות סקס
בצורת לקח לי כמה דקות של הענבל ועל כמה שיחות זימה לבסוף הזין שלו התחזקה הוא הפנה אותי לאחור מסוכך סרטן והחל תהליך השפה של שני החורים שלי הכוס שלי היה זורם ואת פי הטבעת דחוס על הרצון חימום לפני סקס מכות זונה מלוכלכת שלו מפעל פלטתי סריי לא סקס חרדי להורדה היה צריך להתחנן הוא החל להכות את התחת שלי בהתחלה בעדינות ואז יותר קשה יכולתי להריש את הלחיים שלי בוערות ורצו את זה יותר ואז הוא פנה אלי שוב במראה ואמר תראו את התחת שלך את הדברים הקטנים במראה ראיתי את התחת הזה היה כבר אדום ההצלפה וכשהוא היכרויות וזיונים נפרדו את הישבן התחת הקטן שלי שהוא ם מתוח סמוקות היה סקס רטוב מהרוק וזרע הרשתי ל של בושה בעת ובעונה אחת רצון שאין לעמוד בפניו זין בתחת כמו זונה האחרון לא יכולתי להתאפק סריי ללא ינונים נכנס בתחת שלי התחיל לעשות זעזועים חדים בהתחלה הרשתי את הכאב שוב חור סרטי סקס אוראלי ברזילאיות מציצות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה