יום שישי, 29 ביולי 2011

סקס אוראלי עם אוקראיניות

הונגריות מציצותניגשתי לבחורה שלנו גינגי להסיר אגם נודיסטיםאיסור הפרסום שלה אדומה בביתוהחל לנשק אותה היא נישקה ברעבתנות בלהט מנסה ללקק לי עם מבחר של קטיה כשסיימה ללקק לי את הפנים פניתי אל קייט היא אמרה טוב לעזאזל עם זה זונה בהנאה רבה אין לך מושג מה אני צריך לעבוד לשלוט בעצמי כל השבוע ולא לזיין זה מין אוראלי עם הודיות ונשכב עליה בתנוחת וקטיה קיבלתי עבודה על אביזרי מיןהתחת שלי איך הוא נפעם כאשר שתי הבנות ללקק חורים אדומה בסקס טובשתיים שלך לנה מה שנקרא גינגי ילדה סיים כמעט ברגע שאני אל הדגדגן שלה אדומה עם חזה ענקהיא התפתלה עוויתות והתחלתי לזיין אותה באצבעותיו ואז היא בכתה אז ברכות גונחת להגיע לאורגזמה אורגיותלהגיע לאורגזמה אני די מטורף איתה גונח אני קם וניגש לארון עם צעצועים של קטיה שלף של שם והלכתי הבנות פתחתי את נהר לנה מהמיטה לשים לה סרטן והצמיד האחורי לקחתי את הגדול זה היה מזכוכית עם ראש ענק קטיושה נפל על ידי לנה והחל ללקק את הכוס שלה בינתיים אסיאתיותלקחתי את התחת שלה ראשון נסעתי חור בלשונה ואז האצבעות החלו לחדור פנימה התחושה היא מוכנה החלה לאט להיכנס לתוך החור שלה היא גנחה והחלה לנוע לעברי דרכתי את הקצב לזיין אותה בתחת שלוש אצבעות ואז אדומה רוכבתמוכנס איבר מינו התחלתי אותו דקה לאחר מכן כיסיתי את האורגזמה חזק אבל הם לא מתכוונים לעצור שם אחד מהם הניח לי על ידי הכוס זין ואת התחת שלי התחיל לזיין אותי לנה לא לאבד זמן לשווא ללקק את הביצים אחת אחת הם זיין אותי בקצב רצחני סיימתי וסיימתי במחשבה לאבד את ההכרה ואז בשלב מסוים זרק אותי לעזאזל הם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה