יום ראשון, 10 באפריל 2011

סקס עם אישה

האם זה רגישות יתר שלי, דמיון עשיר שלי, או הם סמלים הטלוויזיה שלנו מגה כוכבים באמת הולך בדרך של ג 'רי ספרינגר. אני מדבר בחשש כלשהו של ד"ר פיל הפרסונה האהובים בעולם, אופרה.אני לא הצופה הרגיל, אבל אני רואה כל הצגה או קטעי לרגל. אני כבר נפגע בשבועות ובחודשים האחרונים ידי להזיז את המניה של ג 'רי ספרינגר בסחר, מרמה בעלים, מרמה נשים, משולשים אהבה וכל הג' אז.
אנחנו עדיין אין התאגרפות, שדיים תקליטונים, גברים חשופי חזה עם עניבה סביב צווארם, נשים לאבד בגדים, ד"ר פיל חרוזים או חרוזים אופרה, אבל המדרון החלקלק הוא שם. כאשר נצא מן שיק פרברי לאשפה הקרוואן? אני חושבת על הזוג חזרה להופעה שנייה עם ד"ר פיל. הם קיבלו השני 15 דקות של תהילה על ידי מדברים שוב על החצאית של בעלה לרדוף מזיין נשים אחרות, המכונה גם "בגידה המשך שלו. אנחנו לומדים איך הוא פשוט לא יכול להפסיק, לא יכול לעזור לעצמו. אנו רואים מדה של אותו בהליכה את מכסה המנוע, השכן לפגוש את פילגשו. מה מחזיק את אשתו כדי לחזור יותר? להיות המקורנן עוד פעם אחת? לזרוק את הבטלן החוצה ולהמשיך הלאה. לא, הצעד הנכון לעשות את הדבר הנכון! מה הלאה?
אפילו אופרה הוא למצוא את הסקס מוכר ויש לו מראה כמה מוקדש לגברים לבגוד. לזכותה ייאמר, שהיא המומה לכאורה, אמון כמעט, על מלים, ותוהה מדוע, מדוע אשתו זה להשלים עם זה? למה היא עדיין יש לו בביתה תחת קורת גג אחת. אופרה היא מיושנת מספיק כדי להבין כי הבגידה היא בפשטות כל דבר או. אתה לא יכול להיות נאמן קצת יותר ממה שאתה יכול להיות קצת בהריון. אחת הגינות אחוזים והונאה הוא מאה אחוז חוסר יושר, חוסר נאמנות, וכן רמיסת קודש נדרים, לכבוד הקדושה, מילה של גבר ויושרה. ואז שוב, יושרה לטווח ארוך האינטימיות ואת שמחה טהורה של מונוגמיה היא בקושי חומר הטלוויזיה, O כך אנחנו תקועים עם "החגיגות" של בגידת.
אנחנו ממשיכים לראות יותר ויותר זוגות עם בעיות של מרמה בגידה המופיעים אלה מראה "ברמה גבוהה". הם עושים philanderers המפורסם, אולי אפילו זוהרת, ובכך למעשה condoning ועידוד התנהגות. Watch עבור פרט הביטחון, כמה יריבים הנשי, אשתו ופילגשו, מתגלגל על ​​הרצפה, במקום לשבת על כיסא עם אופרה או על שרפרף עם ד"ר פיל. זה רק עניין של זמן כמו ז 'אנר מידרדר ומוצא עצמו המיקוד את המכנה המשותף הנמוך ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה