יום שני, 18 באפריל 2011

סימולתיה של סקס

עשבי תיבול שימשו בכל התרבויות ברחבי העולם כדי לעורר גירוי מיני, רגשות מיניים פיזי ויכולת מינית. ב עשבי תיבול בעולם המודרני יותר ויותר בשימוש יותר גם כדי להגביר את ההנאה המינית ואת כתרופה כדי לעזור בתפקוד המיני. עשבי תיבול משמשים הן בצורתם המקורית או החומרים עובד המחולצים ושימש המצרכים tinctures, משחות או כדורים.

העקרונות הכלליים של מגרה

עקרונות העבודה של רכיבים כימיים צמחי מרפא אלה של סוגים שונים, ואת המרכיבים את ההשפעות שלהם במקומות שונים בגוף האדם.

- כמה מרכיבים צמחיים לעורר בדרך כלל את הפונקציה של המערכת העצבית. מאז התגובה המינית ועל הרגשות תלויים של מערכת העצבית גם עובד אתרי סקס ישראלים הכי איכותיים, עשבי תיבול יהיה גם להגדיל את התגובה המינית.

- מרכיבים צמחיים אחרים, בדרך כלל, לשפר את זרימת הדם בגוף. את זרימת הדם טובה יותר ועל שליטה טובה יותר בזרימת הדם אז יהיה להפוך את אברי המין לעבוד טוב יותר להצטבר יותר על גירוי מיני. גודש עדיף תעודד את הגופות מרגישה קצות העצבים של איברי המין ובכך לתת לרגשות פיזית חזקה.

- ישנם מרכיבים מסוימים עשבי תיבול, כי לעידוד צמיחה והתחדשות רקמות. רכיבים כאלה יכול להפוך מבנים באזור אברי המין להתחזק מסוגל יותר לבצע את העבודה שלהם.

- כמה מרכיבים צמחיים לגרות ישירות מרכזי במערכת העצבים המרכזית, כי תפקיד חשוב בתגובה המינית, ובכך להגביר את העוררות הפסיכולוגית. עוררות פסיכולוגית גבוהה יותר תגרום אותות להישלח אל אברי המין, כך הם יוכלו להצטבר חזק יותר ולהפיק הפרשות מינית יותר.

- רכיבים צמחיים אחרים עדיין לעורר את הגופים תחושה של אברי המין באופן ישיר, ויהיה ובכך לתת לרגשות פיזית חזקה סרטוני סקס ישראלי לצפייה בחינם. גירוי של הגופים ההרגשה גם יהפוך את מערכת העצבים המרכזית לשלוח אותות בחזרה את אברי המין ולגרום להם לעבוד יותר יעיל.

- כמה מרכיבים צמחיים תעודד את ייצור ההורמונים מינית או הורמונים אחרים החשובים עבור פונקציות מינית, או שהם יהיו לנרמל את המערכת ההורמונלית מופרעים.

כמה צמחי תבלין חשוב המשמש לגירוי מיני

הנה כמה עשבי תיבול מגרה החשובים שהוצגו. רבים מן העשבים לעורר את האורגניזם האנושי במספר נקודות ולכן יש יותר מסוג אחד של השפעה. איפה לא מצוין אחרת, גברים ונשים כאחד, יחושו את האפקט המגרה.

- Bayberry: פירות הדם להגביר זרימת התרחבות נימי בקרום רירית הנרתיק, ובכך לעורר סיכה בנרתיק.

- Catuaba: Catuaba הוא בוש בדרום אמריקה. זה כבר זמן רב בשימוש כמו שיקוי על ידי אינדיאנים, והוא צמח מגרה החשוב ביותר בשימוש בדרום אמריקה בימינו. Catuaba בדרך כלל מגרה את מערכת העצבים המרכזית, ובעיקר פונקציות השליטה התגובה המינית.

- קאיין (פלפל קאיין, פלפל ספרדי): מפרי אחד מקבל התבלין הידוע עם טעם חזק מאוד. התבלין ממריץ צמיחה והתחדשות רקמות. זה יהפוך את אברי המין חזקה ויעילה יותר. קאיין גם הופכת את העיכול פונקציות מעיים יעיל יותר, ומקדמת פעולות הלב.

- קפה או תה ממריץ את מערכת העצבים המרכזית לפעילות גבוהה יותר וכך גם את העוררות המינית. לוקחים כוס קפה לפני פעילות מינית היא בדרך כלל רעיון טוב.

- Cuscuta: זרעים של cuscuta לעורר normalizes את החלק של מערכת העצבים השולטת על אברי המין. השפעה זו עוזרת לשלוט בשפיכה מוקדמת, מסייע במתן שתן שליטה vitalizes הפונקציות של אברי המין. כמו כן, יש השפעה ממריצה כללית על מערכת העצבים.

- Damiana: damiana הוא שיח מקסיקני קטן, אשר העלים משמשים למטרות רפואיות. Damiana מגרה את הפונקציה של העצבים הסימפתטית שליטה על איברי המין, מערכת השתן, איברי העיכול ועל איברי הנשימה. עשב ובכך מחזק את כל הפונקציות של איברי המין ומערכת השתן. צמחי מרפא יש רבים של תופעות כמו ההורמון הנשי פרוגסטרון, ולכן עשב עובד יעיל במיוחד עבור נשים.

- ג 'ינסנג: ישנם מינים רבים של ג' ינסנג צמח, גדל גם במזרח אסיה וצפון אמריקה. ג 'ינסנג מעורר פונקציות העצבי ופעילות גופנית. ג 'ינסנג ממריץ normalizes את זרימת הדם במוח ועל איברי המין. ג 'ינסנג גם ממריץ צמיחה העצבים, ייצור הדם ואת ייצור הזרע. גירוי זה בתורו נותן אפקט של התחדשות כללית, עוררות חזקה, פונקציות באברי המין טוב יותר רגשות חזקים פיזית.

- עוזרר: עוזרד הוא עץ שגדל כל באזורים הממוזגים של העולם. הפירות משמשים. עוזרר מגרה פונקציות הלב ואת זרימת הדם, ומסייע להפחית פלאק טרשת עורקים בכלי הדם. זו השפעה חיובית כללית על זרימת הדם יהיה בתורו לשפר פונקציות מינית כמו למשל גודש נקבה הזקפה הגברית.

- ויד מיובל עיזים (Epidemium): זהו עשב מזרח אסיה. המפעל כולו למעט השורש משמש תכשירים צמחיים. צמח זה ממריץ את הגוף חושיות של אברי המין, נותן תחושות באברי המין החזק. זה גם מגביר את ייצור הזרע, נותן פוריות יותר. זה עוד יותר מגרה תשוקה מינית על ידי פועל על מערכת העצבים המרכזית. עשב גם מגביר את הפעילות הכללית של מערכת העצבים ובכך את החיוניות הכללית.

- Johimbe; Johimbe הוא עץ גבוה ירוקי גדל באזורים הטרופיים של אפריקה. הקליפה ממריץ את זרימת הדם באיברי המין ולכן מסייע נגד בעיות זקפה עם סקס סבי בצפייה ישירה. עם זאת, במינונים גבוהים התרופה יכולה לגרום ליתר לחץ דם, בעיות עיכול ותגובות מאנית.

- מאקה, צמח זה בדרום אמריקה מעוררת תשוקה מינית הכונן.

- Muira Pauma:  הוא שיח הברזילאי, המכונה "עץ האון". תמציות של הקליפה משמש. Muira Puama מעורר תשוקה הליבידו המיני, ובכך מגדילה עוצמה.

- SUMA: שורש הכרויות עם רוסיות כוסיות ממריץ normalizes ייצור ההורמונים של הגוף כולו, הן את ייצור ההורמונים מערכתית הורמונים מקומיים. המערכת ההורמונלית השתפר אז יהיה לשפר את הפונקציות מינית נפשית וגופנית.

- מנטה: עלים של הצמח מנטה לגרות את הפרשת חומרים סיכה במערכת איברי המין. זה מקל את האקט המיני ואת מגינה על איבר המין מפני פגיעה.

בשוק ניתן למצוא גלולות, tinctures או תה עשוי אחד או יותר של צמחי מרפא אלה. מה עשבי תיבול או המוצר צמחים כדאי לבחור, תלוי במטרה שלך. המטרות הן בדרך כלל של 6 סוגים:

- ליבידו מוגבר או תשוקה מינית.

- הגברת תחושות באזור איברי המין.

- זקפה טובה יותר או הביצועים המיניים.

- עדיף סיכה.

- חוזק מוגבר או גודל של איברי המין.

- הגדלת הפריון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה