יום רביעי, 20 באפריל 2011

שמירה על כושר גופני בשביל סקס: משקל גדול מוביל לאימפוטנציה!

שמור על עצמך ...... ! תוהה מדוע אני מבקש ממך לשמור על כושר? אז, כך אתם נהנים מחיי המין טובים. הרשו לי לחלוק את החדשות עם אתה: חוקרים מצאו כי גברים עם היקף המותניים של 42 אינץ 'היו בסבירות גבוהה פי שניים יש זיקפה (ED) כמו גברים עם היקף המותניים 32-.

בואו לגלות מדוע אנשים הסובלים מעודף משקל נוטים יותר לסבול מבעיות של זיקפה. זה בגלל תפקוד הזיקפה קשורה ישירות למערכת העצבים ואת זרימת הדם. עם משקל מוגבר, גבר מפתחת את הרגישות למחלות אחרות כמו שבץ, מחלות לב, סוכרת, סוגים שונים של סרטן, דלקת מפרקים ניוונית, גאוט, כיס המרה ו דום נשימה בשינה.

גורמים אורח חיים מסוימים עשויים לעכב את זרימת הדם באזור איבר המין, יחד עם כמה מן המחלות הנ"ל גורמים כמו טרשת עורקים המובילים או התקשות העורקים נגרמת על ידי הצטברות של חומרים שומניים או גורמים הפוגעים בזרימת הדם אל הלב. בדרך כלל, אנשים שמנים הם אדישים לפעילות גופנית, הם מתעייפים מהר מאוד. דבר זה מוביל לירידה בתשוקה המינית, כמו גם היכולת שלהם לקיים יחסי מין מענג, שבו צריך הרבה תנועה פיזית דורשת גוף גמישה ואנרגטית.

עכשיו שיש לך סיבות יותר לשמור על עצמך מתאים, יידע אותנו לשינויים באורח החיים קטן שיכול לעזור לכם לשרוף קלוריות ויגרום לך הפעיל, כך שאתה יכול ליהנות מחיי המין שלך.

תרגיל o בשעה שלוש פעמים לפחות בשבוע ולוודא להשלים שעה וחצי, לעשות כל תרגיל שאתה מרגיש נוח עם.

תוכנית o היום שלך יישאר פעיל, כולל פעילויות חוצות כמו לשחק את המשחק האהוב שלך, מעדיפים ללכת על מרחקים קצרים, לשחק עם הילדים שלך, לשחות, ללכת לטיולים רגליים וכו '

o יש להימנע מאכילת מזון מטוגן ו ג 'אנק פוד. מעדיפים ירקות ופירות טריים ומזון תוצרת בית.

o לשתות הרבה מים לאורך היום.

o להיות חיוביים לשנות את הגישה שלך כלפי החיים הכרויות עם רוסיות. לאהוב את עצמך ולנסות ליהנות מבריאות טובה בגוף גדול. תשמרי על עצמך.

אלה הם בסגנון פשוט חיים שינויים שיכולים להפוך השפעה חיובית עצומה בחיים שלך. העצות הבאות יעזרו לכם לשמור על המשקל שלך, לפחות אתה לא תרוויח פאונד נוספים. כמו כן, תוכלו לשמור את האפשרויות של המשקל שנוצר מחלות משם; אם כבר יש לך סוכרת ויתר לחץ דם וכו ', תוכל לשלוט בהם. לאחר תרגול אלו שינויים בסגנון חיים פשוט, אם אתה מרגיש טוב, אתה יכול להצטרף הרזיה ומועדונים וניהול לשיפור נוסף של הדמות שלך ועל הבריאות הכללית. כאשר אתה בריא ובכושר, תוכלו ליהנות הנאה אמיתית של יחסי מין. נסה את זה כדי להאמין!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה